Prov

Igår sov jag över hos Radenka för jag behövde hjälp med plugget. Hon hjälpte mig med att plugga matte vilket gick awsome! Som ett tack så gick vi till Ofrat och jag bjöd henne på pizza och dricka! Vi gick vidare till WIllys och köpte Geisha (som jag verkligen älskar!) Vi cyklade hem igen och började pluggade vidare på matten, det gick lika bra som innan! Jag var riktigt trött 21:00 så jag la mig på sängen och hade tänkt mig och sova men jag kom på att det är Desperata Hemmafruar på femman så jag satt och tittade på det! Sen låg jag i sängen igen men .. helt plötsligt blev jag jättepigg så jag sa till Radenka att jag ville titta på Inglorious basterds. Tycker att den var verkligen sjukt dålig! Vi gick och la oss klockan 02:00 ...

Nästa dag blev man väckt 07:45. Jag åt, plattade håret, sminkade mig och borstade tänderna sen gick jag till skolan och sa hejdå till Radenka. Ganska seg dag. Sov på svenska för jag var så himla trött. Esse tänkte stoppa upp papper i näsan på mig och hon kastade saker på mig : ((( .

Hade matte prov idag. Det gick åt helvete. Trodde jag kunde allt men nej, blir alltid så för mig! Glömmer allt nästa dag. Men mamma var chill när jag sa att det gick åt helvete och jag kommer nog få IG. Äsch, skitsamma. Skulle göra omprov i idrott, vet inte varför jag inte gjorde det, det var något att omprovspappren inte var där så vi skulle leta efter Ida (idrottsläraren) och fråga fall vi kunde göra den på fredag.

/s

Kommentarer
Postat av: edina

sV: HAHAAHAHAHH! nej dö inte! du va fan skitsöt!!



<3

2009-12-05 @ 15:02:56
URL: http://edinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0