Ni är så bruna och fina....som pepparkakor

Det är bara tre skoldagar kvar och sen är det lov :D

På tisdag åker jag förmodligen till Bosnien och jag kan inte vänta. Jag längtar efter att träffa mina underbara släktingar som jag inte träffat sen i somras.

Dagen har inte varit så speciell, förutom att en kvinna sa så här till mig och Ivanka: Ni är så fina och bruna... som pepparkakor :D hahaha det var jätte gulligt xD
Enligt min mamma har jag varit världens bästa dotter den här veckan. Jag har nämligen hjälpt henne att baka och laga mat heeeeela veckan. Det är så att vi firar nått som heter slava på serbiska, men det vet inte ni vad det är. Det har i alla fall med religionen att göra så det blir stor fest här hos på lördag :D
I morgon är det i alla fall UP och då ska det festas ordentligt, så helgen kommer vara bättre än bara bra.

//Radenka

jag och min kusin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0