i wanna run away



Min lillebror frågade mig precis vilka handskar det är som inte lämnar fingeravtryck :S jag börjar verkligen bli orolig xD

Jag har det bra just nu, det har jag verkligen. Allting går som det ska, mina vänner är de underbaraste, jag har världens bästa familj MEN ändå fungerar jag inte som jag ska.
Jag gör en massa saker bara så att jag slipper tänka, saker som är helt onödiga. Jag som trodde att jag var lycklig, men nu vet jag faktiskt inte...
Aja nu ska jag gå och tracka Mulle :P
puss på er :*
//Radenka

Anja och jag för två år sen :)

Kommentarer
Postat av: nathalieh

bra blogg!

hur är allt med dig? :)

2009-12-08 @ 19:58:47
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0