100 suns

Här var det länge sen man bloggade! Har nästan glömt bort själva bloggen men det är ju tur att jag inte är beroende av den! Kanske borde blogga lite oftare ?

Jag har fått reda på massor med prov.
Matte: G
Idrott: VG
Biologi: Han tittade bara igenom det och sa iallafall att jag inte fick IG vilket är awesome!


I fredags så försov jag mig lite väl för mycket. Jag sov till 08:20 och jag börjar 08:30 men jag var ändå chill och fattade inget när jag vaknade, haha! Men Amanda väckte mig med flera sms och frågade vart jag var så tack vare henne vaknade jag i tid! Mamma skjutsade ner mig så jag kom ändå 10 minuter för sent.

I igår var jag med Amanda. Jag träffade henne utanför H&M. Där köpte jag en skjorta och smink. Sendan gick vi vidare till Willys och köpte ingrendienser till Parise bullar. Kan säga att dom såg missbildade ut men dom smakade väldigt gott! Det var första gången vi hade bakat dom någonsin!

Radenka kom när Amanda skulle precis hem. Hon hade idén att vi skulle sminka varandra så vi gjorde det. Vi var inte oss lika sedan! Lite läskigt vad lite smink kan göra haha. Sen var vi inne på www.chatroulette.com en sida där man camar med random människor från hela världen. Verkligen jätte kul och man är två stycken eller flera! :)

Idag så har jag bara tatt det lugnt. Vaknade 15:30 eller mamma väckte mig då. Jag skulle egentligen plugga idag men som sagt .. gör det aldrig på helgerna det är just då man inte har någon lust att plugga! Men jag klarar nog SO provet ändå.



/s

Kommentarer
Postat av: sofie

STYUGGA BICH :( HAHAHAHA<333

2009-12-14 @ 17:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0