widsacådjq380re

rubriker är ju så sjukt onödigt.

Jag har inte bloggat på länge hehhe wops! kommer inte ihåg sist när jag bloggade och jag orkar inte titta när jag bloggade sist ......... orkade visst tittade .. den 14 okt var sista gången. OJ !

Ja men vad har jag gjort då dom sista dagarna då jag inte bloggade ... skolan skolan och skolan! okej .. igår så sovb jag faktiskt hos radenka , hon hjälpte mig med engelskan .. okej det gjorde hon inte .. okej jo lite gjorde hon det. jag känner att jag skriver mycket " okej " hahaha. Vafan gjorde vi då ? vi tittade på fiiiiiiiiiilm, ja en skräckfilm som hon sa. The unvited eller något fan. Den var lite smått läskig. okej jag tittade inte när det va läskigt för kärringen var ful och så var filmen dålig :c Aja, vi gick och la oss tolv och bajsbarnet väckte mig halv åtta, tidigt!!!!!!!!!!!!!11111111 men aa ... det var ju faktiskt skola så jag var ju tvungen :( Känner att jag skriver sådär lite onödigt mycket om onödiga saker hahhaa , men ingen tvingade er och läsaaaaaaaaaa!

Jag hade prov idag i engelska ... hade handvsett hela dagen för jag var så nervös och pluggade inte mycket igår :( eller jag pluggade ju någon timma men jag koncentrerade inte mig så det var inte mycket i huvudet :( ååååååååååh ja! det gick väl bra provet .. FUSKADE FAKTISKT INTE!!!!11 ... jag är duktig som inte gjorde det.

Ikväääääääääääääääääääääääääääll ska jag på donken med micka, jennie och clara tror jag! jag ska iallafall dit ... om dom kommer .. som dom måste .. annars går jag ju inte ... !!!111 har inget mer och skriva.

imorgon färgar jag rummet och NEEEEEEEEEJ ni får inga bilder idag.

Snart får jag mina glasögon .. nästa vecka .. WOHO !

det är 11 dagar kvar tills amanda och sofie kommer .. shit .. vill inte att dom ska gå sen ;_;

/SUZIZIZIAANAAAAAA!

Kommentarer
Postat av: NOESCAPE

sv: hej sweetie! föörlåt för sent svar ;)

Men sök på google: google translator

och sen finns det en kod som du kan klistra in i din kodmall :)

Vda görs annars? :D

2009-10-17 @ 10:29:25
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: NOESCAPE

klistra in den där menyn ska vara. Eller om du inte vet det så gå in på designadinblogg.se och kolla runt lite där :)

2009-10-17 @ 14:43:34
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: aa så jävla irriterande;s

2009-10-17 @ 18:46:22
URL: http://aamaandaaag.blogg.se/
Postat av: sofie

HAHAHAAH TRDDE DE STOG ; vill inte att dom ska komma ;_;

ja bah nehe? :(

2009-10-17 @ 19:54:29
Postat av: amanda

HAHAHAHAHHA jag läste också som sofie ;_;



jag läste: det är 11 dagar kvar tills amanda och sofie kommer .. shit .. vill inte att dom ska

jag ba: O__O



mamma ba: vad? :O



sen läste jag: gå sen ;_;

jag ba: ahaa ;) HAHAHAHAHHAHAHA



IMORGON ÄR DET NIO DAGAR; BARA ENSIFFRIGT<333333333333333333 älskar det

2009-10-17 @ 20:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0