Solen skiner :D

Vet du vad? Jag orkar inte kämpa mer för oss! Du och jag är inte som vi var innan och jag tror inte att vi kommer bli det igen heller. Du betyder så himla mycket för mig och det gör ont att fatta att jag inte gör det för dig. Jag trodde att vi var bäst kompisar men nu förstår jag att det inte är så. Jag tänker inte kämpa mer för jag har precis insett att du inte gör det och att du aldrig har gjort det.
Jag kommer alltid finnas här för dig även om vi inte är som innan. Du betyder mycket för mig och jag kommer alltid finnas här när du behöver mig.




Det har regnat så himla länge att jag inte kommer ihåg när solen sken sist här i Vetlanda. MEN idag är den här igen och jag är happy :D
//Radenka



Kommentarer
Postat av: SANNA

Har en veckans blogg tävling längre ner på min blogg! Var med om du vill. Kram, ha en fortsatt bra dag.

2009-10-28 @ 20:56:17
URL: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0