Ronneby.

Jag var i Ronneby i fredags till lördag. Min bror studerar där på högskolan så jag och min familj hälsade på honom där.

Vi åkte klockan åtta och kom nästan vid tio. Han låg och sov när vi kom haha! Mamma fixade frukost och lunch åt honom OCH så städade hon hans studenrum eller något. Det var sjukt dammigt, smutsigt och det luktade bajs :o Inte undrapå när han är en kille och kan inte laga mat och städa haha ;p . Efter lunchen åkte vi till Karlskrona tror jag. Där köpte jag mig en jacka :)

Cubus. 699:- . hade ingen bra bild så ni får ingen bild haha :o  Men den är svart och har "päls" på luvan så ni fattar typ ;p


Igår sov jag över med Radenka , vi gjorde inte så speciellt mycket ;p .




/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0