Trött

Jobbig dag som bara den!

Jag somnade runt tre på natten, så himla jobbigt. Och jag försov mig till åtta så mamma skjutsade ner mig till skolan.
Vi hade bad som första lektionen, vilket är hemskt. Omklädningsrummen var fyllda i badhuset så jag och några tjejer gick till ett annat omklädningsrum. Det var många sjuor som stog och väntade på deras lektion för dom skulle ha bad/idrott och jag gick ju med handduk (vilket inte var smart) och självklart råkade jag visa min rumpa! Lite svårt och förklara hur, haha! Men pinsamt var det.

Jag var sjukligt trött hela skoldagen och sov lite på alla lektioner. Vi har matteprov på onsdag om geometri och lite procent(?) och jag vet att jag inte kommer klara av det själv så jag frågade Radenka om det är okej att jag sover över hos henne för jag kommer ha så himla mycket och plugga och kommer behöva hennes hjälp väldigt mycket, har ju inte ens börjat. + så har jag omprov i idrott samma dag! Ännu jobbigare. Jag ville ta hem pappret så jag kan plugga på det jag hade fel på men självklart säger hon nej för hon tror att jag ska säga till alla vad som kommer på provet, fuck her, så jag får plugga på hela häftet igen! Blir så sur på henne -.- Och jag har inlämningsuppgift i idrott också om när man ska bo på fjällen eller vafan det var. HEMSK VECKA! Längtar till helgen då jag kan chilla. Vi har prov varje vecka fram till jullovet! Åh ..

Däckade när jag kom hem, som jag gör väldigt ofta nu för tiden! Somnade vid fem och vaknade sju. Love to sleep!

/s

Kommentarer
Postat av: anno

Allt bra idag?:)

2009-12-02 @ 18:25:02
URL: http://annoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0