Just like that.

Jag har segat hela dagen idag (igår 1 november) Jag har inte gjort något i! Bara suttit hemma hela dagen och ... chillat ! B-) Jag ska upp klockan 06:55 men kommer fan snooza till halv åtta eller vad det heter. Har ju ingen ork för att gå till skolan. Jag längtar redan till sommar lovet, eller de gjorde jag innan jag ens började skolan! Som ni märker så hatar jag skolan B-) . Aja .. de finns ju inte så mycket och göra åt de, de är bara att hålla käften och göra sitt jobb!

Saknar er! 27-30/10 <3



/s

Kommentarer
Postat av: sofie

AHAHAHHAHAHA SÖT BILD <3 HAHAHAHAHA

saknar dig :(<3

2009-11-02 @ 02:13:26
Postat av: amanda

;_; skitful bild!

HAHAHAHAHHAHAHA saknar dig också :(<333

2009-11-02 @ 19:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0