Ivankas place!

Igår vaknade jag 15:30 , skönt som fan! Ivanka ringde mig 20 minuter efter och frågade fall jag ville komma hem till henne med Radenka och Anja och självklart säger man ja! Anja kom inte, hon var upptagen med något annat så det blev bara jag , Radenka och Ivanka. Vi gick till Willys och skulle köpa ingrendienser till en smulpaj med bär i :). På Willys träffade man Nellie och Didde :) .

Vi bakade och efter det satt vi och tittade på tv. Vi tittade på några barn som sjöng och tävlade mot varandra. Jag har ingen aning om vad programet heter men Ulrik var bra! :) Vi spelade kort med, riktigt länge sen man gjorde det! 7:an spelade vi! Kulkul <:

/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0