21:18

Jag gjorde precis det jag inte skulle göra!

Jag försov mig idag! Det förvånar mig inte att jag gjorde det. Jag hade bara en alarmklocka på och jag brukar ha tre. Så ... jag hörde inte att min mobil ringde! Jag vaknade lite efter 08:00. Jag fick panik och visste inte vad jag skulle ha på mig eller göra med håret! Jag tog det som var på stolen och satte på plattången och plattade lite snabbt men sen tänkte jag till att jag inte behövde stressa för vi hade vikarie idag på basmixen så hon skrev kanske inte upp att jag kom försent? Dock så kom jag bara 15 minuter försent och ingen gjorde något så jag tyckte inte att det spelade någon roll.

Haha! Det hände en sjukt rolig sak idag på lunchen. Jag skulle gå och slänga min mat och dom som känner mig irl så vet dom att jag rapar 24/7 och nu så gjorde jag det framför en invandrar tjej och ni skulle bara se vilken min hon gav mig! Åh fyfan vad jag och Suzanna garvade ihjäl oss. Jag låg ner på golvet och garvade ihjäl tills mina tårar kom! Vi såg henne när hon skulle ut och hon gav mig samma min igen och bara stirrade på mig!



/s


Kommentarer
Postat av: amanda

duuuu är fiiiinast!!<3

2009-11-25 @ 08:49:26
URL: http://aamaandaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0