Night of the hunter

Jag hade verkligen problem med att somna i natt! Jag gick och la mig som vanligt klockan ett på natten och självklart kan jag inte somna! Det kan bero på att jag vaknade 15:30 i söndags eller mamma väckte ju mig. Iallafall, jag somnade runt fyra på natten! Riktigt hemskt att ligga där i sängen och bara ... försökta somna när man inte kan göra något åt det! HEMSKT. Och så ringde klockan .. 07:07! Mamma gömmer en utav mobilerna så jag kan hitta den så jag kan vakna till för jag vet verkligen inte vad jag gör på morgonen när jag vaknar, jag går alltid till sängen igen och somnar om utan att veta att jag gör det och det är jobbigt! Jag har tre klockor som ska väcka mig (två mobiler & digital klocka) men stänger av alla tre utan att jag vet om det. Men blir ju alltid pigg på morgonen när jag sover lite men trött som in i helvete efter skolan.

Idrott: Hade bad idag vilket är tråkigt! Höll på och dränka mig och Jennie när jag skulle rädda henne för jag skrattade så mycket, haha!
NO: Biologi, jag ska skriva om huvudvärk & så fick jag G på mitt prov! Ganska bra (enligt mig) för jag pluggade bara dagen innan.
Basmix: Vi fick göra gamla NP i engelska. Känns som att det gick bra.
Lunch: -
SO x2: Vi tittade på en film från andra världskriget på första lektionen och på andra lektionen gjorde jag inget för jag orkade verkligen inte och jag som har prov imorgon och har fortfarande inte börjat plugga, bra suz!
Spex: Jag slutade 14:35 efter SO:n och spexet började 15:30 så jag , Erik och Edina gick till X1 och köpte lite smått&gott. Martin & Colle gjorde mig sällskap efter Erik och Edina hade gott. Sköna killar där! Jag stack 16:00 och man skulle vara där till 18:00 haha!

Måste börja köpa lite julklappar! Blir till familjen och några vänner :)

/s

Kommentarer
Postat av: denjennie

Frågestund på bloggen. =)

http://denjennie.blogg.se

2009-12-15 @ 16:46:39
URL: http://denjennie.blogg.se/
Postat av: amanda

SAKNAR DIG VERKLIUGN JÄTTEMCKET ;_; SERIÖST! <33333333333333333

2009-12-17 @ 17:33:48
Postat av: amanda

bästavän.<3

2009-12-21 @ 17:08:57
URL: http://aamandagrohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0