Världens bästa lillebror ;)

Shit jag kan inte fatta att det är en månad sen jag kommit hem från Bosnien. Tiden har gått väldigt fort och det gillar jag. Om exakt en vecka kommer Ramon som är från Tyskland. Alla som läser tyska i 2an har utbyte med Tyskland. Jag ska ha en kille hos mig i en vecka och i november åker jag till honom.

Skolan har varit dryg men ändå rätt så rolig. Hade religion sista lektionen och jag råkade sätta mig längs fram så jag kunde inte sova :/ Jennifer gjorde olika frisyrer på mig i stället :) En massa plugg efter skolan blev det och min lillebror tyckte synd om mig så han gjorde pannkakor med nutella och oboy till mig. Världens bästa lillebror har jag :)
Tummen upp för sovmorgon i morgon :D

Nikki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0