Superwoman

Jag tror att jag är en superwoman...


Jag och Suzz pratade i går om skolan och kompisar och då sa hon att hon inte pluggar mycket eftersom hon vill hinna va med alla sina kompisar. Det fick mig att fundera lite och det var det jag tänkte på hela dagen. På nått konstigt sätt hinner jag med allt.

I helgen har jag:
Sovit över med Suzz
Träffat en massa människor
Varit på stan
Hjälpt brorsan med reklamen
Varit i Skede
Varit på 18 års fest
Varit ute och gått
Pluggat tyska, svenska, biologi och gjort PowerPoint på tyska och inte bara pluggat sådär utan lärt mig nått också
Sovit 8 timmar varje natt
Lagat mat
kollat på filmer
städat mitt rum

Även om jag ibland blir trött så sätter jag mig inte ner utan fortsätter i samma takt. Livet är för kort för att bara sitta och vila. Jag har haft en underbar helg och det är för att jag är som jag är och jag tänker inte ändra mig.

Eftersom Suzz skriver puss så tänker jag skriva kram, så
Kram på er

Nikki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0