Sista augusti!

tänk att det redan är sista augusti ... sista sommardagen ...


usch .. skola idag! Men jag jag lever fortfarande. Tiden går fort när man har roligt :)

- klf
- idrott
- kemi
- tyska
- lunch
- so
- so


Fy så många läxor vi har fått! Förstår inte hur jag ska klara mig i nian ... Jag har funderat mycket på att hoppa av tyskan för jag klarar verkligen inte av det. De är helt enkelt försvårt för mig. Hur mycket jag än pluggar så klarar jag inte av G, så det är lika bra att jag slutar än att ge allt jag kan för inget! Too bad men sådant är livet!
Läxor läxor läxor ... usch ... gillar verkligen inte skolan! Längtar redan efter helgen! Då blir det kul :)
Nu ska jag gå lite och plugga och senare idag så kommer Nikki att uppdatera våran blogg och höra om hennes dag :D

ärligt talat så saknar jag min bror , liksom ... vem saknar inte sitt syskon när den har flyttat hemifrån?
Längtar efter att åka med Nikki till Ronneby :D


puss suzana :*

Kommentarer
Postat av: amanda

HAHAHa jag hatar tyska :(

2009-08-31 @ 18:42:05
URL: http://fettok.blogg.se/
Postat av: Taha^^

Naaaw.. syskonkärlek ;) <33

2009-08-31 @ 20:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0