ny design.

Igår så var ju det Melles 18 års fest ! Vi gick från lägenheten klocan 18:45 till Anja. Vi fick skjuts av Milan (Anjas pappa ) till Melle. När vi kom fram till lokael som Melle hade uthyrt så träffade man på några sötnosar! Bellma, Aida och Melle. Senare kom Alma, Jonna och Marica (?) . Vi dansade lite , åt , sjöng osv. Riktig god mat & tårta måste jag säga! Lite senare så började festen påriktigt ... vi dansade KOLO (!) älskar den dansen ! ( För er som inte vet så är det en balkansk dans ) Haha , ni skulle bara se dom svenska tjejerna! Där fick man sig ett gott skratt :) När svenskarna gick så gick vi alla ut och rökte vatten-pipa! Riktigt nice är det måste jag säga! Love it <: Endel började frysa så dom gick in, då var det jag, Alma och Melle som var kvar och rökte färdigt. Pratade om allt och inget ... som vanligt. När röken tog slut gick vi in och snackade om allt möjligt, hahaha! Ivanka började må dåligt under festen :c krya på dig sötnos! <3
Bilder kommer sen, för jag har inte fått några bilder än.

Jag hade riktigt kul, hur hade ni det?

btw, ny design! Hittade den på någon blogg <:

puss suzana :*


Kommentarer
Postat av: ivanka

vadå HAHA ivanka mådde dåligt?



Jag lovar, jag kunde ha svimmat, mina ögon var helt fucked up! PUSS PÅ ER<3

2009-08-30 @ 20:38:34
URL: http://iivanka.blogg.se/
Postat av: Anonym

SÖTT IONLÄGG ! <3 HAHAHAHA :D

2009-08-30 @ 20:54:08
URL: http://brunettzofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0