Nice!

Idag så vaknade man klockan tio! Radenka sa att jag sov som en stock för hon sa att jag sov så djupt så hon inte kunde väcka mig haha! :)
Efter vi åt frukost så var vi ute och cyklade och delade ut reklam! Innan vi blev färdiga så började det spööööregna! inte mysigt inte mysigt ... vi blev ganska snabbt färdiga.
När vi var färdiga så cyklade vi upp till mig och skulle hämta kläder, smink osv. för Melle fyller år idag ! Måste fixa oss fina haha ! :)
Mysigt att träffa mamma och pappa en liten stund för har inte träffat dom på hela dagen sen igår eller så. När vi var färdiga hemma hos mig så cyklade vi ner till stan och skulle köpa lite flera presenter till Melle. Vi säger inte vad vi köpte haha ! ;)
Nu är vi hemma igen ( hos Radenka ) Vi väntar på Ivanka så vi kan börja fixa oss, sen ska vi till Anja och efter det så drar vi till festen!
Vi får se om det blir några bilder, men de blir det säkert! :)
Kommer att övernatta här igen, det är nice!

Just nu så sitter Radenka och pluggar ( som ni ser på bilden , haha! )
medans jag sitter här och nördar mig lite vid datan!



puss suzana :*

Kommentarer
Postat av: emmy johansson

Jaoe, jag har inte så mycket inspiration och tid just nu men om du vet vad du är ute efter kanske jag kan slänga ihop något :) Tack för berömmet ;) kram

2009-08-29 @ 17:09:05
URL: http://emmmyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0