Jag är snäll

Inget roligt hände i skolan förutom att jag, Elin, Jennifer och Jasmin bestämde för att va och kolla på film ute i skogen hos Jennie. Suzz messade och klagade på att hon var sjuk så jag stack till henne efter skolan och övertalade henne att hänga med oss. Jag menar ingen ska behöva vara själv när man är sjuk.
I alla fall så åkte vi dit vid sju och började med att rida Jennifers hästar. Jag red inte eftersom jag ramlade senast jag gjorde det och slog ihjäl mig rätt så ordentligt. Innan vi kom bakade Jennie kladdkaka så efter ridninggen gick vi in och åt den och kollade på 17 again. Det räckte inte med en film så vi kollade på en till och till den åt vi en massa popcorn.
Vi skrämde också livet ur varandra. Vi befann oss i ett stort hus ute i skogen och så fort det hördes nått hoppade vi till och skrek. Jasmin passade ocskå på att skrämma oss lite extra när vi var på toa, men han var nog mest rädd av oss alla xD
Suzz red för första gången i hennes liv och hon älskade det. Nu kan hon inte gå eftersom det gör ont mellan benen, säger hon...
En massa skratt och mys var det och det gillar vi :) och en del somnade också... nämner inga namn men ni vet villka ni är :P
Tack för en underbar kväll <3


Jag har kommit fram till att jag ska börja klä mig som en hip-hopare eftersom jag trivs i den stilen
btw så är det fest hos Melle imorgon eftersom hon fyller 18 :) ETT STORT GRATTIS TILL HENNE <3



 /Nikki


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Gaahh, de va askul ju! Jasmin va ju klart räddast av oss alla! XD Fick du gjort de du skulle göra idag? bye <3

2009-08-29 @ 14:08:11
Postat av: edina

snygga kläder! :D

2009-08-29 @ 16:13:43
URL: http://edinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0