Hemskt!

Hoho !

Usch vad dagarna går snabbt !
redan en vecka sen jag började skolan och det känns verkligen inte så.
tiden går jättesnabbt och det är jag glad över, för då blir det en dag närmare skolan ahaha :)
Idag så fick jag massor med läxor som jag inte har än börjat med och klockan är 22:18 :$
men dom får väl göras i sängen, mycket mysigare då ! <:
Jag ville inte vara hemma och jag saknade Radenka alldeles förmycket så jag stack hem till henne med mamma!
Vi tog en lååååång promenad och det kändes så otroligt skönt! + så är det alltid mycket roligare att gå med två kompisar som jag gjorde Ivanka & Radenka. Märkte att det var väldigt många som tittade in våra rumpor som Radenka säger haha !

btw ...
Min bilddagbok har blivit borttagen igen av en liten rasist så ni får gärna adda den!
SUZANAA @ bdb!


puss suzana :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0