2012

Okej jag har överlevt en oerhört seg dag i skolan yey :) hade sov morgon till nio men slutade inte förrän fem. I alla fall så blev det fika med Ivanka direkt efter att jag slutat och under tiden vi satt på Cecil kom Josip och Stefan, så vi va med dem i någon timma.
Stefan snackade om att världen kommer gå under 2012 och det fick mig att fundera på livet. Jag menar varför ska jag plugga varje dag om jorden kommer gå under om tre år? Varför lever jag inte livet i stället? Men självklart är det inte säkert att det kommer va så, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra och om jag verkligen ska tro på det. Jag vet inte om jorden kommer gå under men, jag tror att nått kommer att hända i alla fall. Jag hade tänkt plugga ikväll men efter snacket med honom så ska jag ha en ta hand om mig själv kväll i stället :)
Gud vad jag önskar att jag befann mig nånstans långt borta härifrån på någon strand...
Kommer jorden gå under 2012 eller är det bara skitsnack?


 Nikki


Kommentarer
Postat av: suzana

ska slå stefan!

han skrämmer ju mig !

2009-08-27 @ 20:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0